fbpx

Napięcia i konflikty w przewodnickim fachu. Warsztaty pracy z trudnymi sytuacjami w obrębie grupy turystycznej.

Na szkoleniu

  • poznasz metodę reagowania na pretensje wyrażane przez zirytowanego klienta
  • dowiesz się o kilku sposobach neutralizowania napięcia w grupie turystycznej
  • otrzymasz wskazówki jak reagować w sytuacji silnego nacisku
  • przetestujesz skuteczny sposób odpowiadania na trudne i prowokacyjne pytania ze strony turystów
  • przećwiczysz sekwencję czynności jakie przewodnik może podjąć w sytuacji grożącej konfliktem

Jak wygląda szkolenie?

  • przyjmuje formę warsztatową wypełnioną ćwiczeniami i dyskusjami
  • najefektywniejsze w małych, warsztatowych grupach ok 8-12 uczestników
  • optymalnie zajmuje 1 dzień szkoleniowy (ok. 8 h), ale może być dostosowane do potrzeb zamawiającego